گاهی وقتا دلم می خواهد که بعد از نماز به خدا بگویم
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
گاهی وقتا دلم می خواهد که بعد از نماز به خدا بگویم

گاهی وقتا دلم می خواهد که بعد از نماز به خدا بگویم

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 2 به نام خالقمون سال تحصیلی 76-75 موضوع : گاهی وقتا دلم می خواهد که بعد از نماز به خدا بگویم..... پریسا عطاپور سال سوم مدرسه راهنمای امام حسین یادش بخیر اولین روزی که اومدم کنار مامانم وایستادم و به خیال خودم نماز خوندم ،اون موقع وقتی مامانم می رفت رکوع من هم می رفتم اما هیچی بلد نبودم که بگم فقط می خواستم به همه بگم که آره من هم نماز می خونم... اون موقع حتی نمی دونستم که نماز خوندن یعنی چه ؟ چرا ...


  • گاهی خیلی زود ، دیر می شود ! :: فرازونشیب زندگی طلبگی ما ...

    hamnafasetalabe.blog.ir/post/گاهی-خیلی...،-دیر-می-شود

    خدا الان از شما می خواهد که احکامتان را یاد بگیرید تا از قید اطاعت شیطان رها شوید شما دو دستی به رتبه ی دانشگاه چسبیده اید ؟!

  • دلم گرفته خدا - delamgereftekhooda.blogfa.com

    delamgereftekhooda.blogfa.com

    گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!::) ببرم بخوابانمش! لحاف را بکشم رویش! دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم! حتی برایش لالایی بخوانم، وسط گریه هایش بگویم: غصه نخور خودم جان! درست می شود!درست می شود!

  • کلمات عاشقانه خدا ( زيباترين واژه ها )

    www.takrim.blogfa.com

    این جانور گویا میخواهد عروج کند ، برسد به موقعیتی که مسجود ملائک قرار گیرد ، موقعیتی که جلیس خدا باشد .از خدا می خواهد که خدایا چه کار کنم که به آنجا برسم؟

  • گاهی دلم برای خودم تنگ می شود...

    army44varan.blogfa.com

    بعد از تو هستی ام نابود شده است. حرف دل من همه غم واندوه شده است. بعد از تو به دنیای دلم خندیدم. این جماعت به نابودی من خندیدند. در صحن دل من عشق خدایی می کرد. حرف های دل مردم به من تکه پرانی می کرد

  • grange.blogfa.com - باران پاییزی من

    grange.blogfa.com

    فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت : می آید ، من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد و سر انجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست .

  • گاهی خنده، گاهی بغض

    cafeleyli.blogfa.com

    هیچی نگفتم اما دلم می خواست به زمین و زمان فحش بدم! ... اینه چطور بعدظهر برم کلاس زبان و چطوری چشم تو چشم بشم با هم گروهیم که بعد از خدا بیشتر از هر کسی، از من میدونه! ... فک کن بعضی وقتا که یادم ...

  • فاز اونایی که گاهی دیندار و گاهی بی دین هستند چیه ...

    khbartar.blog.ir/post/11399/فاز-اونایی-که-گاهی...

    سلام به همگی دوستان . ان شاء الله نماز و روزتون مقبول درگاه احدیت واقع بشه. تو این شبای قدر هم التماس دعا دارم.

  • دل نوشته های عاشقانه - زن ها گاهی

    naghous.blogfa.com/post/687/زن-ها-گاهی-----

    چیزی در من مرا به این حال می خواهد ، من گناهکارم که دوری از چشمان زیبایت شکنجه من شده و چه سخت شکنجه ایست . . . چشمانم بی طاقتند که اینگونه نم نم میخوانند از دلتنگی ام . . .

  • هر چی که دلم می خواد - اس ام اس

    sinasaba.blogfa.com/category/22

    زیرا می خواهد اولین برگی که از بلندی افتاد را نظاره کند . . . پاییز مبارک... اس ام اس در مورد پاییز دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه قشنگیش به خاطر تو و غم انگیزیش به خاطر دوری تو . . ....

  • پرهیز از چیزهایی که موجب تشنج می شود - پارسی طب

    https://fa.parsiteb.com/...

    تشنج عوامل مختلفی دارد که در این مقاله به آنها اشاره میکنیم. در بسیاری از بیماران، پرهیز کردن از بعضی عوامل، باعث کاهش تعداد تشنج ها خواهد شد و در تعدادی از افراد، تشنج ها بطور کلی متوقف می گردند.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: